komputeryblog.pl - technologia, smartfony, internet, gadżety, newsy, gry.

4.08.2016

Mi VR Play


Xiaomi poszerza swój i tak szeoki zakres produktów, zapowiadając Mi VR Play, czyli chińskie Google Cardboard, które według zapewnień będzie lepsze od konkurencyjnych rozwiązań.

Mi VR Play has significantly improved upon the design typically used in similar VR products — it is wrapped in lightweight, durable Lycra for long-lasting comfort. In the future, Mi VR Play will also be available in a selection of bold prints and colours for even more stylish options. The unique two-way zipper helps to ensure compatibility, providing a secure grip on a wide range of 4.7- to 5.7-inch smartphones. At the same time, the dual openings on the front allow for slight positioning adjustments and ventilation.
- Hugo Barra, Vice President of International, Xiaomi.

Mi VR Play stanowi znaczne ulepszenie typowych założeń zastosowanych w podobnych produktach VR - jest pokryte lekką, wytrzymałą lycrą, zapewniającą długotrwały komfort. W przyszłości, Mi VR Play będzie również dostępne w niestandardowych, przyciągających uwagę kolorach i wzorkach. Specjalny zamek dwustronny pomoże w zapewnieniu kompatybilności z szerokim zakresem rozmiarów smartfonów w przedziale od 4.7 do 5.7 cali. Dodatkowo podwójne wycięcie z przodu pozwoli na drobne poprawki położenia telefonu oraz polepszy przepływ powietrza.

Powyżej tłumaczenie wypowiedzi pana Hugo Barra z Xiaomi, który dba o międzynarodowy wizerunek firmy. Co tu dużo mówić, zawsze to o jeden więcej wariant do zabawy z wirtualną rzeczywistością. W tym wypadku jest to oczywiście wariant ekonomiczny, bo wystarczy włożyć smartfona do kieszonki i cieszyć się swoimi goglami VR. Niestety póki co nie ma możliwości zakupu tego produktu, gdyż na tym etapie Mi VR Play trafi tylko do wąskiego grona osób, które wyraziły zainteresowanie w byciu beta testerami.

Pozostaje czekać na informacje o cenie i dacie premiery lub po prostu o tym zapomnieć i kupić coś innego.




1 komentarz:

NOWE TECHNOLOGIE

Elon Musk - prawdopodobnie żyjemy w symulacji

Elon Musk podaje argument, który może być dobrym uzasadnieniem tego, że najprawdopodobniej żyjemy w symulacji.